نوشته شده توسط : pari

مراحل فیشیال صورت

بهتر است براى انجام این نوع مراقبت ها، از یک متخصص زیبایی ماهر و با تجربه استفاده کنید که آموزش های مخصوص به مراقبت هاى پوستى را دیده باشد. به طور کلى، یک متخصص آرایشی مجاز به ارائه مراقبت هاى مربوط به صورت است، اما تخصص اصلی آنها در رابطه با مو است، پس ممکن است براى بهره بردن از خدمات مراقبت هاى مربوط به صورت گزینه ى خوبى نباشند. محیط این گونه مراکز معمولا ارام است و این افراد در رابطه با صورت تخصص هاى خوبى دارند.

فیشیال صورت، پس از ماساژ صورت، دومین درمان محبوب مربوط به صورت است.

مشاوره پوست

فیشیال پوست باید با یک مشاوره شروع شود.

ممکن است از شما خواسته شود تا فرم هایى را پر کنید که شامل سؤالات مربوط به نگرانی های شما در رابطه با پوست خود، رژیم غذایی، میزان آب مصرفى، داروها و مکمل های مصرفی و این که چه محصولاتی را که اکنون استفاده کرده اید، باشد.

مصرف داروهایى مانند داروى رتین-آ و برخى از داروهاى دیگر ممکن است بر این که پزشک چه نوع درمانى را براى پوست شما توصیه کند، تحت تاثیر قرار دهد. به طور معمول، متخصص زیبایی در مورد نگرانی های پوستی شما و مصرف رتین-آ از شما سؤال خواهد کرد.

مقدمات و آماده شدن

به طور معمول، متخصص زیبایی یک ملافه به شما مى دهد و بعد از اتاق خارج مى شود تا شما به راحتى لباس خود را عوض کنید. البته متخصص زیبایى روند کار را براى شما توضیح خواهد داد و به نسبت توصیه متخصص، شما باید همه ى لباس ها و یا بخشى از لباس هاى خود را در بیاورید.

معمولاً، متخصص زیبایی با پیچیدن موهای شما با یک حوله یا پیشانی بند شروع می کند تا محصولات مصرفى وارد موهاى شما نشود. اولین گام تمیز کردن کامل پوست است که متخصص زیبایى با استفاده از پدهاى پنبه ای، دستمال مرطوب و یا اسفنج های زیبای، این کار را انجام مى دهد.

بررسی و پاکسازی پوست

در صورتى که آرایش داشته باشید متخصص زیبایى ممکن است از یک لامپ بزرگنمایى پر نور براى دیدن پوست شما استفاده کند، و اگر پوست شما آرایش نداشته باشد او مى تواند با یک لامپ پر نور معمولى نیز پوست شما را بررسى کند.

با این کار، او نوع پوست (خشک، چرب، مختلط، حساس یا طبیعی) شما را تعیین مى کند و شرایط پوستی (آکنه، جوش های سر سیاه، جوش هاى سر سفید، پیری پوست، آسیب دیدگى ناشى از تابش نور خورشید، کم آبی و غیره) را مورد بررسى قرار دهد.

سپس متخصص زیبایی، محصولات و معالجه مناسب براى شما را انتخاب می کند و در مورد روند فرایند با شما صحبت مى کند و توصیه هاى لازم در رابطه با مراقبت هاى پوستى را به شما ارائه مى دهد.

بخور صورت

در بیشتر درمان های فیشیال، از دستگاهی استفاده می شود که بخار آب گرمى را مستقیم به صورت شما هدایت می کند. با این کار پوست صورت آرام مى شود و جوش هاى سر سیاه و سر سفید نیز نرم مى شوند، در نتیجه تخلیه آنها راحت تر خواهد شد. اگر پوست خیلى حساسی داشته باشید، ممکن است متخصص پوست از بخور استفاده نکند.

لایه برداری پوست

در لایه برداری پوست از مواد مکانیکی یا شیمیایی استفاده می شود. لایه بردارهای مکانیکی بافتى مخصوص دارند که سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد. این نوع لایه برداری معمولا هنگام استفاده از بخور انجام مى شود. لایه بردارهاى شیمیایی داراى آنزیم ها و اسیدهایى هستند که پیوند بین سلول های پوستی را شل مى کند. یک درمان آنزیمی ملایم نیز ممکن است در طول فرایند بخور براى شما انجام شود.

لایه برداری های شیمیایی قوی تر، که از نظر غلظت متفاوت هستند، می توانند به صورت یک درمان مستقل و یا بخشی از فیشیال در نظر گرفته شوند. استفاده از این نوع لایه بردارهاى قوى، معمولا به طور پى در پى انجام نمى شود.

تخلیه جوش ها

در این مرحله، در صورت نیاز، جوش هاى سر سیاه و سر سفید پوست شما تخلیه مى شوند. آستانه ى تحمل درد در هر فردى، در مرحله تخلیه، متفاوت است. این فرایند براى کسانى که پوست نازک یا حساسى دارند ممکن است ناراحت کننده باشد. اگر این فرایند به طور صحیح انجام نشود، ممکن است مویرگ هاى صورت پاره شوند و یا تغییر رنگ در بخش هایى از صورت اتفاق بیوفتد.

ماساژ صورت

ماساژ صورت با استفاده از ضربه های مخصوص کلاسیک مانند ایجاد لرزش انجام مى شود. این کار باعث آرامش و تحریک پوست و عضلات صورت می شود.

ماسک صورت

ماسک صورت نسبت به نوع پوست شما (خشک، چرب، مختلط، حساس، پیر) و شرایط پوست شما، انتخاب مى شود. در حین فرایند مراقبت هاى مربوط به صورت،   متخصص زیبایی باید در اتاق بماند و ماساژ پوست سر یا برخی خدمات دیگر را به شما ارائه بدهد.

اگر آنها اتاق را ترک کردند و شما را تنها گذاشتند، فقط به این خاطر است که شما ریلکس کنید، پس بهتر است که در همان حالت خود آرام باقى بمانید و ریلکس کنید.

 

برای دیدن ادامه مطالب در مورد فیشیال صورت اینجا را کلیک کنید

پوست پدیا



:: برچسب‌ها: #فیشیال-صورت,#پاکسازی-صورت,#زیبایی-پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

علت ریجکتی ویزای کانادا

 بازدیده‌کننده هایی که می خواهند برای سفر ویزای کانادا بگیرند، باید حتما تمام معیارهای مقامات مهاجرتی کانادا را داشته باشند. در بیشتر موارد درخواست‌ دهنده خیلی راحت می تواند ویزا دریافت کند اما در بعضی موارد مسئولین درخواست ویزای او را رد می کنند. در ادامه دلیل این رد درخواست را برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

نداشتن شرایط ویزای کانادا

 وقتی درخواست‌ کننده پذیرش نمی شود، به این معناست که او همه شرایط ویزا را نداشته‌ است و به احتمال زیاد موفق به اخذ ویزا نخواهد شد. همچنین اگر شخصی شرایط اخذ ویزای کانادا را پیدا نکند یا نتواند ثابت کند که بعد از مدتی مشخص، کشور کانادا را ترک می کند، درخواست او رد می شود.

عدم رعایت قوانین مهاجرتی

اگر فرد قبلا به کانادا سفر کرده و شروط لازم را رعایت نکرده باشد یا اینکه سابقه نقض قوانین (چه قوانین مهاجرتی و چه قوانین کانادا) را داشته باشد، درخواست ویزای او به احتمال زیاد رد می شود.

ارتباط خانوادگی در محل اقامت

 اگر درخواست‌ دهنده هیچ ارتباط خانوادگی محکمی در محل اقامتش نداشته باشد، احتمال اینکه بعد از زمان معلوم به کشورش برنگردد بیشتر است، بنابراین ممکن است درخواست ویزای کانادای او رد شود. این موضوع درمورد کسانی که منبع درآمد قابل اطمینانی در کشورشان ندارد هم صدق می کند.

نداشتن پاسپورت معتبر یا پاسپورت منقضی

شرایط خانوادگی

اگر شرایط خانوادگی درخواست‌ دهنده طوری باشد که او را به ماندن در کانادا ترغیب کند، کشور کانادا درخواست ویزای او را نمی پذیرد.

عدم ارسال سند برای اثبات دارایی ها

اگر اسناد خود را برای اثبات دارایی هایتان ارسال نکردید، باید موارد زیر را انجام دهید.

واضح نبودن هدف از سفر به کانادا

در ادامه به دلایل واضح نبودن هدف از سفر به کانادا را توضیح می دهیم، لطفا با ما همراه باشید.

عدم توانایی مالی

اگر توانایی مالی درخواست‌ دهنده به حدی نباشد که بتواند از پس هزینه های سفر یا سکونت خود بر بیاید، درخواست پذیرفته نمی شود.

عدم ارسال معرفی نامه در موعد مقرر

آخرین دلیل عدم پذیرش ویزا، درخواست‌ دهنده هایی هستند که اسناد یا معرفی‌ نامه خود را به‌صورت کامل و در زمان تعیین شده برای سفارت ارسال نمی کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص علت ریجکتی ویزای کانادا می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://iranaplo.com/2011

 



:: برچسب‌ها: #ویزای-کانادا,#سفر-به-کانادا,#کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

آلوپسی آره آتا یا ریزش موی سکه ای، مشکلی است که می تواند در زنان و مردان و در همه سنین پدیدار شود. از علائم این بیماری که به آن، ریزش موی منطقه ای هم گفته می شود، ریزش مو در یک ناحیه مشخص از بدن اغلب به مساحت یک سکه است.

خبر خوب این است که ریزش موی سکه ای هم درمان دارد اما باید ابتدا علت آن بررسی شود.

علل ریزش موی سکه ای چیست؟

آلوپسی آره آتا از جمله بیماری های خود ایمنی است که فولیکول های مو را تحت تأثیر قرار می دهد. سابقه ژنتیکی و ارثی می تواند به تشدید این بیماری و افزایش ریسک بروز آن کمک کند. بعلاوه افراد زیر بیشتر در خطر ابتدا به ریزش موی سکه ای هستند:

1-      افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی مانند تیروئید

2-      افراد مبتلا به اگزما، آسم و انواع حساسیت ها

3-      افرادی با سابقه بیماران دیابتی یا آسم در بستگان خود

درمان ریزش موی سکه ای

همانطور که گفتیم، این بیماری در اثر ضعیف شدن فولیکول های مو در آن ناحیه خاص به وجود می آید. بنابراین باید به تقویت فولیکول های مو از طریق روش های زیر پرداخت:

1)      درمان دارویی:

تجویز داروهایی نظیر کورتیکواستروئید، ماینوکسیدیل، آنترالین و دیفن سیپرومین می تواند در درمان ریزش موی سکه ای مؤثر باشد.

کورتیکواستروئید به صورت تزریقی یا موضعی استعمال می شود و در مناطقی که دچار ریزش مو شده اند استفاده می شود. به علاوه قرص کورتیکواستروئید نیز موجود است. البته به دلیل عوارضی که این دارو دارد، امروزه کمتر تجویز می شود.

ماینوکسیدیل 5 درصد و دیفن سیپرومین نیز پس از 3 ماه می تواند تأثیر خود را بر رویش مو نشان دهد.

پماد موضعی آنترالین نیز که به درمان کوتاه تماس معروف است، باید 20 تا 60 دقیقه پس از مصرف از روی پوست شسته شود.

2)      درمان های خانگی

گفته می شود که استعمال موادی مانند پیاز، سیر، روغن بادام، رزماری، عسل و ... می تواند در رویش مو مؤثر باشد اما باید بدانیم اثربخشی آنها بسیار طولانی مدت بوده و در موارد حاد ممکن است مؤثر نباشند.

آیا شامپوی خاصی برای ریزش موی سکه ای وجود دارد؟

قطعا برخی از شامپوها با ترکیبات مؤثر برای رشد مو می توانند در درمان ریزش موی سکه ای مفید باشند اما مصرف و انتخاب آن ها باید با نظر پزشک با توجه به شدت و نوع بیماری فرد انجام شود.

1)      پی آر پی مو

روش PRP، به تزریق پلاکت غلیظ شده خون به هر ناحیه از بدن برای فعالسازی سلول های بنیادی اطلاق می شود. از روش پی آر پی برای درمان ریزش موی سکه ای نیز استفاده می شود.

خون هر فرد، حاوی سلول های بنیادی وی است که می تواند به بازسازی بافت های بدن وی کمک کند. در صورت تزریق پی آر پی به سر، فولیکول های مو در ناحیه طاس شده، فعال شده و رشد می کنند.

در این روش، پس از گرفتن 20 میلی لیتر خون از بیمار، عمل سانتیریفیوژ برای تغلیظ خون انجام می شود. سپس پلاسمای خون جدا شده و پس از ترکیب با ژل prp به سر فرد تزریق می شود. کل فرآیند پی آر پی 1 ساعت به طول می انجامد.

از مزایای پی آر پی مو می توان به رشد مجدد موها، التیام بافت های آسیب دیده و کاهش التهاب پوست سر که خود می تواند سبب ریزش مو شود اشاره کرد.

عوارض پی آر پی مو چیست؟

از آنجایی که در این روش از خون خود فرد استفاده می شود، بنابراین نمی تواند حساسیتی در فرد ایجاد کند. مشکلاتی مانند سردرد یا سفتی پوست بعد از تزریق پی آر پی نیز بعد از 1 روز رفع خواهد شد.

تنها موردی که باید توجه داشت این است که طبق نظر پوست پدیا، پی آر پی برای افرادی که سابقه مصرف طولانی مدت الکل یا سیگار دارند و همچنین افراد مبتلا به سرطان و عفونت های حاد، بیماری کبدی مزمن، اختلالات متابولیک و برخی دیگر از بیماری های خاص مناسب نیست.

منابع:

suthair.com

shiderstore.com

poostpedia.com



:: برچسب‌ها: #ریزش-مو,#ریزش-سکه-ای-مو,#کچلی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari
 

درمان زگیل تناسلی

به یاد داشته باشید که با درمان زگیل تناسلی از شر ویروس اصلی خلاص نمی شوید، بلکه فقط زگیل های قابل مشاهده را درمان می کنید.  سیستم ایمنی بدن بیشتر افراد، به مرور زمان ویروس را از بین می برد.

درمان زگیل های تناسلی با هدف از بین بردن زگیل های قابل مشاهده و جهت بهبود ظاهر پوست ناحیه ی مبتلا از  نظر زیبایی، صورت می گیرد. همیشه در مورد انجام  هر یک از روش های  درمانی با پزشک متخصص زگیل تناسلی خود مشورت کنید. درمان زگیل بدون نسخه برای زگیل های تناسلی مناسب نیست.

 گزینه های درمانی موجود شامل موارد زیر است:

کرایوتراپی

زگیل ها با نیتروژن مایع یا یخ خشک منجمد می شوند. ممکن است چند دوره درمان نیاز باشد.

پودوفیلوتوکسین

این لوسیون قابل استعمال  در منزل است.  استفاده از این دارو در مواردی که چندین زگیل قابل دسترس با هم وجود دارند، aموثرتر است.  زنان باردار نباید از پودوفیلوتوکسین استفاده کنند.

کرم ایمیکیمود

این دارو باید یک بار در روز، سه بار در هفته تا سه ماه استعمال شود. این روش درمانی نیز در دوران بارداری توصیه نمی شود.

درمان با لیزر

لیزر co2 برای تعداد بیشتری از زگیل ها یا در مواردی که سایر گزینه های درمانی موثر نباشد، مورد استفاده قرار می گیرد. 

برای مشاهده درمان زگیل های خیلی بزرگ، از روش جراحی اینجا را کلیک کنید.

زگیل تناسلی مردانه بدخیم

دو نوع زگیل تناسلی 16 و 18 سبب ایجاد سرطان دستگاه گوارش و  دهانه ی رحم می شوند اما اغلب زگیل های تناسلی توسط انواع 6 و 11 ایجاد می شوند که در دسته انواع کم خطر عفونت HPV قرار می گیرند. پس شاید فقط بتوان دو نوع 16 و 18 را به عنوان زگیل تناسلی بدخیم شناخت.

بر اساس مطالعات مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا CDC سرطان های مرتبط با اچ پی وی شایع نیستند، با این حال شانس ابتلا به سرطان زگیل تناسلی در برخی مردان بیشتر است:

1- مردانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند از جمله افراد مبتلا به بیماری ایدز!

مردانی که به ویروس HIV (ویروس ایدز) مبتلا هستند نیز احتمال بالا تری جهت ابتلا به این سرطان دارند. دیگر انواع ویروس HPV به ندرت در مردان، سرطان ایجاد می کنند اما با این حال آن ها سبب ایجاد زگیل های تناسلی می شوند. در هر برهه ای از زمان، حدود 1 درصد مردان فعال از نظر جنسی در آمریکا به زگیل تناسلی ابتلا خواهند داشت.

2- مردانی که رابطه جنسی مقعدی بیشتری دارند. در این افراد احتمال ابتلا به سرطان مقعد بالاتر است.

برخی از انواع سی و چندگانه ویروس HPV که با سرطان های ناحیه تناسلی در ارتباط هستند می توانند منجر به سرطان مقعد یا آلت تناسلی در مردان شوند. هر دوی این سرطان ها نادر هستند. در افرادی که سیستم ایمنی سالمی دارند حتی از این میزان نیز کمیاب تر است.

فراموش نکنید که:

اغلب سرطان هایی که در پشت حلق یافت می شوند از جمله قاعده زبان و لوزه ها با HPV مرتبط هستند. در واقع، این ها شایع ترین سرطان های مرتبط با HPV هستند که در مردان یافت می شوند. هر ساله بیش از 13 هزار مورد جدید در مردان تشخیص داده می شود.

بعد از ابتلای فرد به ویروس زگیل تناسلی متأسفانه برای همیشه فرد به عنوان ناقل بیماری زگیل تناسلی می باشد و هر تماس جنسی فرد با افراد سالم باعث آلودگی آنها می شود. شدت آلودگی فرد بسته به نوع ویروس فرق می کند. در شکل های زیر نمونه هایی از ابتلاء به زگیل تناسلی مردان را که از مراجعین به اینجانب گرفته شده است مشاهده می کنید .

دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و درمان زگیل تناسلی با کرایو

 https://drkarami.com/


:: برچسب‌ها: #زگیل-تناسلی-مردان,#درمان-با-لیزر,#کرایو-تراپی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

درمان لبخند لثه ای چیست و چگونه انجام می شود؟

بوتاکس لبخند لثه ای یکی از راه های درمان لبخند ناخوشایند می باشد. مقدار کمی بوتاکس جهت تضعیف عضلات، در هر دو سمت تیغه بینی و فاصله بینی تا دهان تزریق می شود.

اصلاح لبخند لثه ای با بوتاکس

بوتاکس پروتئینی است که به طور طبیعی توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. این ماده انتقال پیام های شیمیایی را تعدیل می کند که جهت انقباض از عصب به عضله فرستاده می شوند. بدون وجود این پیام ها، عضله تا بازگشت عملکرد (ریکاوری) پیام رسان ها در حالت استراحت باقی می ماند.

نام های معتبر سم بوتولینوم A شامل بوتاکس، آزالور، بوکوتور، زئومین، نورونوکس و دیسپورت می شوند. تمامی سموم بوتولینوم داروهایی منحصرا تجویزی بوده و پزشکان، آن ها را تجویز می کنند. تجویز این دارو پس از یک ارزیابی رو در رو و مشورت با پزشک معتبر صورت می گیرد.

نتایج تزریق بوتاکس

پس از درمان، انتظار می رود که ظرف ۲ تا ۳ روز فرد نتایج اولیه را مشاهده کرده و بالا رفتن لب بالایی او به تدریج کمتر و کمتر شود. نتیجه کامل ۲ هفته پس از درمان بدست خواهد آمد.

ممکن است از بیمار دعوت شود پس از ۲ تا ۳ هفته در یک جلسه ملاقات بازنگری شرکت کرده، موفقیت درمان او بررسی شده و در صورت نیاز اصلاحاتی در برنامه درمانی شخصی او ایجاد شود.

به فرد توصیه می شود تا عضلات هدف را برای چند ساعت فعال نگه داشته و به مدت ۴ تا ۶ ساعت از اعمال سرما یا گرمای بیش از حد، انجام ورزش های شدید، دراز کشیدن و خم شدن خودداری کند. این بهبودی به طور میانگین ۸ تا ۱۲ هفته به طول می انجامد.

بوتاکس گامی اسمایل برای چه کسانی مناسب است؟

پزشک جهت اطمینان از مناسب بودن این درمان برای فرد، از او یک سابقه پزشکی دقیق گرفته و نیاز ها و انتظارات او را ارزیابی می کند.

چنین جمله ای به این معنی است که جهت ارزیابی مناسب بودن این روش برای فرد، او الزاما باید مشاوره ای رو در رو با پزشکی معتبر و مشغول به فعالیت در حوزه زیبایی داشته باشد.

  • به جز در موقعیت های استثنایی، این روش برای افراد کمتر از ۲۵ و بالاتر از ۶۵ سال توصیه نمی شود.
  • برای دریافت بهترین نتایج، پوست باید در وضعیت خوب قرار داشته و خطوط هدف بیش از حد چروک نباشند. پزشک مناسب بودن این روش را برای فرد ارزیابی می کند.
  • بوتاکس نمی تواند به خانم های باردار یا شیرده داده شود.
  • این روش برای بیماران مبتلا به برخی اختلالات عصبی مشخص مناسب نیست.
  • در صورت مصرف برخی داروها این روش برای فرد مناسب نخواهد بود.
  • در صورت تجربه واکنش های نامطلوب به هرگونه درمان با بوتاکس در گذشته، این روش درمانی مناسب نمی باشد.

تداخل بوتاکس با سایر درمان ها

در صورت انجام این درمان به همراه هر گونه درمان تزریقی دیگر:

  • در صورت رنج بردن از هر گونه عفونت پوستی در ناحیه درمان یا نزدیکی آن و یا ناخوش بودن به هر طریقی (حتی سرماخوردگی)، انجام این روش درمانی مناسب نمی باشد.
  • در صورت مصرف هر گونه دارویی مانند آسپرین یا وارفارین که بر خونریزی تاثیر می گذارد، انجام این روش درمانی مناسب نمی باشد.
  • در صورتی که فرد تحت دوره درمانی با رواکوتان (درمان آکنه) بوده و یا در ۱۸ ماه گذشته آن را انجام داده است، بوتاکس توصیه نمی شود.
  • در صورت بارداری یا شیردهی انجام این روش درمانی مناسب نمی باشد.

احتیاط

در صورت برنامه ریزی برای شرکت در یک رویداد خاص، بعلت امکان ایجاد کبودی بعد از تزریق، بهتر است تزریق بوتاکس را به زمانی دیگر موکول کنید. (شاید بتوان گفت ۹۰ درصد مواقع کبودی د ر کار نیست، اما همیشه باید برای بدترین شرایط آماده بود!)

در چنین مواردی درباره انجام دادن این درمان به صورت تخصصی با پزشک خود صحبت کنید. برخی دارو های بدون نسخه و مکمل ها می توانند همانند الکل خونریزی را تحت تاثیر قرار داده و احتمال ابتلای فرد به کبودی را افزایش دهند. باید یک روز قبل و بعد از درمان از مصرف الکل خودداری شود.

باید از فعالیت شدید، قرار گرفتن در معرض خورشید، تخت های برنزه کننده و سونا به مدت ۴۸ ساعت (یا زمان توصیه شده توسط پزشک) پس از درمان اجتناب شود.

در صورت نگرانی در ارتباط با علائم غیر منتظره یا ناراضی بودن از بروز آن ها، باید جهت دریافت توصیه با پزشک خود تماس گرفته شود. در صورت نیاز، یک جلسه ملاقات برای فرد ترتیب داده خواهد شد.

برگرفته وب سایت: 

https://drmajidzadeh.com/

 

مرکز زیبایی پوست، مو و لیزر موهای زائد

دکتر گیتا مجید زاده

 



:: برچسب‌ها: #تزریق-بوتاکس , #بوتاکس , #اصلاح-لبخند-لثه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

نکاتی که در مورد مراقبت بعد از تزریق ژل لب وجود دارد شامل موارد ذیل می گردد:

۱) در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق از مواد آرایشی روی موضع استفاده نفرمایید.

۲) طی ۲۴ ساعت اول پس از تزریق ژل، می بایستی از ورزش های شدید (مانند ایروبیک)، قرارگرفتن بیش از حد در معرض آفتاب یا گرمای شدید و مصرف مشروبات الکلی پرهیز کنید.

۳) پس از تزریق ژل، تا ۷۲ ساعت از دستکاری و ماساژ ناحیه تزریق شده پرهیز نمایید.

۴) بهتر است در دو هفته اول از تماس با گرمای زیاد مانند سونا و حمام های داغ پرهیز نمایید.

۵) استفاده از غذاهاى سخت مانند ساندویچ، گاز زدن نان هاى سفت و سخت، کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و بطورکلى هرگونه ضربه و فشار در ۷۲ ساعت بعد از تزریق فیلر(ژل) بخصوص در ناحیه لب ها ممنوع است.

۶) واکنش بدن نسبت به ژل های استاندارد بسیار کم است، تنها ممکن است بعد از تزریق، فرد دچار کبودی، قرمزی، درد، تورم و سفتی شود که معمولا تا یک هفته (حداکثر ۲ هفته) برطرف می شود.

از بین بردن ورم صورت بعد از تزریق ژل

ورم و کبودی ممکن است بلافاصله پس از تزریق ظاهر نشود و یک روز پس از تزریق ظاهر شود، میزان ورم و کبودی در هر فرد متفاوت است در بسیاری از افراد فقط به مقداری ورم خلاصه می شود و برای اندکی از افراد، کبودی نیز اتفاق می افتد، میزان کبودی ممکن است تا روز دوم هم افزایش یابد، اما پس از گذشت چند روز رفته رفته کاهش و در نهایت تا دو هفته کاملا از بین می رود.

۷) در صورت ایجاد کبودی بعد از تزریق ژل می توانید از آناناس، قرص های ویتامین C، کمپرس سرد (در ساعات اولیه بعد از تزریق ژل) و سپس کمپرس گرم(در روزهاى ابتدایى بعد از تزریق ژل) استفاده نمایید.

۸) در مواردی احتمال دارد ژل تزریق شده گلوله گلوله شود، این امر تا دو هفته پس از تزریق طبیعی است، در صورتی که پس از روز چهاردهم هم ادامه داشت، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 

۹) در صورت بروز قرمزی، حساسیت و هر واکنش غیرعادی، حتما پزشک را در جریان قرار دهید.

۱۰) حتما ۲ هفته پس از تزریق، جهت معاینه و ادامه تزریق (در صورت نیاز) به پزشک مراجعه کنید.

سایر مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

اگر میخواهید بدانید بعنوان مثال شما در مورد مراقبتهای بعد از تزریق ژل به خط خنده باید چه کاری انجام دهید تا بهترین و بیشترین تاثیر را از این فرایند دریافت کنید باید به موارد زیر عمل نمایید:

۱- شستن صورت بعد از تزریق ژل لب

طی ۸ ساعت اولیه بعد از تزریق ژل بهتر است که از لمس ناحیه پرهیز کنید. بعد از این زمان، می توانید صورت خود را با صابون بشویید.

۲- طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل

اگر در ساعات پایانی روز تزریق ژل مخصوصا روی گونه داشته اید، بهتر است که طاق باز بخوابید. چنانچه تزریق ژل لب در ساعات پایانی روز انجام شده است، به هیچ وجه روی صورت خود نخوابید.

۳- تاثیر گرما بر ژل لب

تا زمانی که تورم و قرمزی پوست کاهش پیدا نکرده است، از تماس با گرمای شدید خودداری کنید.


دکتر گیتا مجیدزاده
پوست | مو | زیبایی | لیزر موهای زائد

برگرفته از مقاله مراقبت بعد از تزریق ژل لب هیالورونیک اسید از وب سایت:

https://drmajidzadeh.com/

 



:: برچسب‌ها: #ژل-لب,#تزریق-ژل-لب,#زیبایی-صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد